Cobblestones intranet

På Cobblestones Intranet har beboere, bestyrelsesmedlemmer og ejendomsejere i de ejendomme, vi administrerer, adgang til en lang række data, dokumenter og administrative funktioner vedr. ejendommen. Det er kun beboere, bestyrelsesmedlemmer og ejere der har adgang til løsningen.


Sådan kommer du på intranettet.

Når du klikker på nedenstående knap bliver du sendt videre til en log-in skærm i vores adgangssystem. Her kan du enten logge ind med din Google- eller Facebook profil eller oprette dig med e-mail og adgangskode.

Hvis den mail du bruger (evt. gennem Google/Facebook) er den samme som du har oplyst os tidligere, så vil du automatisk have adgang til de funktioner som din rolle ifht. ejendommen foreskriver.

Hvis du har brugt en anden e-mail vil vi bede sig om at skrive til os på support@cobblestone.dk med oplysninger om den e-mail du ønsker at bruge, samt navn og adresse og hvilken ejendom du er tilknyttet. Så vil vi sørge for at opdatere din brugeroplysninger.

Gå til Cobblestone Cloud


Ofte stillede spørgsmål:

Jeg har glemt mit password. Hvordan kommer jeg ind?

Klik på “Har du glemt dit kodeord” under loginboksen i adgangssystemet. Angiv din e-mailadresse og du vil får tilsendt en e-mail der instruerer dig i at skifte kodeord.

Mine brugerettigheder er ikke korrekte ? Hvordan rettes disse? 

Der er forskellige rettigheder for beboere og bestyrelsesmedlemmer. Har du ikke den rigtige status, så kontakt supportdont show@cobblestonedont show.dk med dit navn, e-mail og beskrivelse af hvordan din roller er forkert - så vil vi hjælpe dig hurtigst muligt.

Jeg har tidligere haft adgang men kan pludselig ikke længere komme på ? Hvad er der sket?

Hvis du er fraflyttet ejendommen slettes din brugerprofil automatisk. Er du flyttet internt i ejendommen kan der gå nogle dage inden bruger er opdateret. Har du efter nogle date fortsat ikke adgang beder vi dig skrive til supportdont show@cobblestonedont show.dk med oplysninger om navn, e-mail samt ny og gammel adresse.

Hvordan ændre jeg mine kontaktoplysninger, brugernavn og log-in?

Har du ændret navn eller kontaktoplysninger beder vi dig kontakte din administrator - gerne via formularen til beboerhenvendelser som du finder her

Har du trykket på knappen “Logud fra intranet” kan du logge ind igen ved at trykke på dette link: