Administrationshusets intranet

På Administrationshusets Intranet har beboere, bestyrelsesmedlemmer og ejendomsejere i de ejendomme, vi administrerer, adgang til en lang række data, dokumenter og administrative funktioner vedr. ejendommen. Det er kun beboere, bestyrelsesmedlemmer og ejere kan oprettes som brugere.

Hvis du allerede har et login, kan du bruge login-formularen herunder. Hvis ikke så læs nedenfor om hvordan det bliver oprettet.

Log ind

Glemt kodeord?


Opret mig som bruger: 

Klik her hvis du endnu ikke er oprettet og ønsker adgang til ejendommens intranet. Efter at have udfyldt formularen går der et par dage og du vil få tilsendt brugernavn og password.

Glemt password:

Er du allerede oprettet som bruger, men kan du ikke huske dit password, så klik på punket "Har du glemt dit kodeord" lige under loginboksen til højre.

Problemer med log-in:

Løser ovenstående ikke dit problem eller har du andre problemer med at få adgang så kontakt os på kontaktdont show@administrationshusetdont show.dk


Ofte stillede spørgsmål:

Jeg har glemt mit password. Hvordan kommer jeg ind?

Klik på glemt password lige under loginboksen her til højre. Angiv din e-mailadresse og du vil får tilsendt brugernavn og password på den angivne adresse. Den e-mailadresse du angiver skal være den adresse du har stående på din profil/oprindelig er oprettet med. Virker dette ikke bruger du en forkert e-mailadresse og du skal kontakte din administrator. Klik her.

Mine brugerettigheder er ikke korrekte ? Hvordan rettes disse? 

Der er forskellige rettigheder for beboere og bestyrelsesmedlemmer. Har du ikke den rigtige status, så kontakt din administrator og bede om at få det rettet. Klik her.

Jeg har tidligere haft adgang men kan pludselig ikke længere komme på ? Hvad er der sket?

Hvis du er fraflyttet ejendommen slettes din brugerprofil automatisk. Er du flyttet internt i ejendommen vil din brugerprofil ofte også blive slettet da din adgang er knyttet til lejligheden og ikke dig personligt. Er dette tilfældet, så skal du oprette dig som bruger igen. Klik her.

Hvordan ændre jeg mine kontaktoplysninger, brugernavn og log-in?

Når du er logget ind på intranettet kan du vælge menupunktet ?opdater min profil?. Her kan du ændre dit brugernavn og password til noget du har let ved at huske. Du kan også angive/ændre telefonnummer og e-mailadresse. Den angivne e-mailadresse er den e-mail fra maillisten sendes til og som administrator kontakter dig på.